Page 5 of 6
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Sun May 26, 2024 5:29 pm
by Bistro
Sva sreća za Ferari da nije bilo nijednog pitstopa u trci, inače svi znamo kakva bi im ispala strategija
Pa zar nije moguće da se pomeri trkačka staza na neki širi duži bulevar u MonteKarlu da bi se dalo šansa za neko preticanje, nek ostane pola sadašnja staza i pola neke pogodnije ulice da bi ostala staza u kalendaru a ipak da ima neko trkanje jer sadašnja je definitivno neodgovarajuča za današnje bolide ovih dimenzija, bolidi su maltene duplo veći od onih kad su počele F1 trke ovde.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Sun May 26, 2024 5:35 pm
by Dzoni
Dužina auta je najveći problem, ne širina. Okreću se kroz gradske ulice kao da voze autobus. Istina, na ovoj stazi je to najočiglednije, ali smeta i na ostalima.
Jebla ih elektrifikacija i ekologija.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Sun May 26, 2024 6:27 pm
by iceman036
Kako nije sirina problem, kada imaju 2m, a mali V6 motor? Sve je problem sa ovom generacijom vozila, od mase koja ide skoro do tone kada su natankovani do vrha pa do guma.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Sun May 26, 2024 7:31 pm
by Dzoni
iceman036 wrote: Sun May 26, 2024 6:27 pm
Kako nije sirina problem, kada imaju 2m, a mali V6 motor? Sve je problem sa ovom generacijom vozila, od mase koja ide skoro do tone kada su natankovani do vrha pa do guma.
Širina se nije znatno promenila od doba V10, ali dužina jeste.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Sun May 26, 2024 7:39 pm
by iceman036
Koliko ja znam, a znam malo, F1 je bila siroka oko 180cm ranije a sada je 200cm. U svetu gde se gleda svaki milimetar, 200mm razlike je znacajno, pogotovu sa tacke aerodinamike. Mada sto se duzine tice, i ona je uslovljena istom, tako da moramo da sacekamo tu 2026. da vidimo sta predlazu oko toga. A sudeci po nekim informacijama, ni to nije idelano.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Sun May 26, 2024 9:10 pm
by NenadNR
Po trenutnom stanju od 26te bolidi ce biti kraci pola metra. Bice i aktivna aerodinamika napred i nazad da bi mogli da idu na pravcu sa dosta slabijim motorom SUS nego sada.
Sada su bolidi velicine limuzina tipa S klasa. Bas ga preterase. Kada se bolid vidi izbliza nestvarno veliko deluje.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Sun May 26, 2024 9:26 pm
by Reno
iceman036 wrote: Sun May 26, 2024 7:39 pm
Koliko ja znam, a znam malo, F1 je bila siroka oko 180cm ranije a sada je 200cm. U svetu gde se gleda svaki milimetar, 200mm razlike je znacajno, pogotovu sa tacke aerodinamike. Mada sto se duzine tice, i ona je uslovljena istom, tako da moramo da sacekamo tu 2026. da vidimo sta predlazu oko toga. A sudeci po nekim informacijama, ni to nije idelano.
Koliko se secam bolidi su bilo 180cm od '98 do '16, pre toga su bili iso 200cm.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Mon May 27, 2024 6:23 am
by CAT
Što se tiče udesa u prvom krugu po meni glavni krivac Perez.Jel se lepo vidi na usporenom snimku da gleda u retrovizore i.vidi Da je Magnusen tu i nabija ga u zid.Čak je i Baton kad je video da ovaj panj gleda u retrovizore promenio priču u pogledu krivice.Tu je samo RB izvršio pritisak na Fia pa nije bilo nikakve istrage udesa.Polupaš 3 bolida i niko nije kriv.Kako da ne.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Mon May 27, 2024 6:28 am
by Dzoni
CAT wrote: Mon May 27, 2024 6:23 am
Što se tiče udesa u prvom krugu po meni glavni krivac Perez.Jel se lepo vidi na usporenom snimku da gleda u retrovizore i.vidi Da je Magnusen tu i nabija ga u zid.Čak je i Baton kad je video da ovaj panj gleda u retrovizore promenio priču u pogledu krivice.Tu je samo RB izvršio pritisak na Fia pa nije bilo nikakve istrage udesa.Polupaš 3 bolida i niko nije kriv.Kako da ne.
Po meni su obojica krivi. Magnusen nije bio ni pored, a ni iza Pereza u uskom selu staze, nepromišljeno.
Perez iz razloga koji si naveo.
Ko je više kriv? Ipak Perez.
Re: VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Posted: Mon May 27, 2024 6:45 am
by Dzoni
iceman036 wrote: Sun May 26, 2024 7:39 pm
Koliko ja znam, a znam malo, F1 je bila siroka oko 180cm ranije a sada je 200cm. U svetu gde se gleda svaki milimetar, 200mm razlike je znacajno, pogotovu sa tacke aerodinamike. Mada sto se duzine tice, i ona je uslovljena istom, tako da moramo da sacekamo tu 2026. da vidimo sta predlazu oko toga. A sudeci po nekim informacijama, ni to nije idelano.
Naravno da je širina važna, samo sam izrazio mišljenje da u ovom slučaju dužina ima veći uticaj od širine.
Prvo, treba preteći vozilo dužine 5.63m, to je dugačko kao gliser. Onda trebaš svoj auto od 5.63m da ugaviš ispred protivnika, pre sledeće krivine. Ludo.
Uz to, dužina vozila pozitivo utiče na stabilnost, što ne želimo da gledamo, želimo da vidimo kako se vozač "bori" sa vozilom, kako ga kroti.