Pa zar nije moguće da se pomeri trkačka staza na neki širi duži bulevar u MonteKarlu da bi se dalo šansa za neko preticanje, nek ostane pola sadašnja staza i pola neke pogodnije ulice da bi ostala staza u kalendaru a ipak da ima neko trkanje jer sadašnja je definitivno neodgovarajuča za današnje bolide ovih dimenzija, bolidi su maltene duplo veći od onih kad su počele F1 trke ovde.
VN MONAKA 24.-26.05.2024.
Sva sreća za Ferari da nije bilo nijednog pitstopa u trci, inače svi znamo kakva bi im ispala strategija
Pa zar nije moguće da se pomeri trkačka staza na neki širi duži bulevar u MonteKarlu da bi se dalo šansa za neko preticanje, nek ostane pola sadašnja staza i pola neke pogodnije ulice da bi ostala staza u kalendaru a ipak da ima neko trkanje jer sadašnja je definitivno neodgovarajuča za današnje bolide ovih dimenzija, bolidi su maltene duplo veći od onih kad su počele F1 trke ovde.
Pa zar nije moguće da se pomeri trkačka staza na neki širi duži bulevar u MonteKarlu da bi se dalo šansa za neko preticanje, nek ostane pola sadašnja staza i pola neke pogodnije ulice da bi ostala staza u kalendaru a ipak da ima neko trkanje jer sadašnja je definitivno neodgovarajuča za današnje bolide ovih dimenzija, bolidi su maltene duplo veći od onih kad su počele F1 trke ovde.
Širina se nije znatno promenila od doba V10, ali dužina jeste.iceman036 wrote: Sun May 26, 2024 6:27 pm Kako nije sirina problem, kada imaju 2m, a mali V6 motor? Sve je problem sa ovom generacijom vozila, od mase koja ide skoro do tone kada su natankovani do vrha pa do guma.

Koliko ja znam, a znam malo, F1 je bila siroka oko 180cm ranije a sada je 200cm. U svetu gde se gleda svaki milimetar, 200mm razlike je znacajno, pogotovu sa tacke aerodinamike. Mada sto se duzine tice, i ona je uslovljena istom, tako da moramo da sacekamo tu 2026. da vidimo sta predlazu oko toga. A sudeci po nekim informacijama, ni to nije idelano.
Po trenutnom stanju od 26te bolidi ce biti kraci pola metra. Bice i aktivna aerodinamika napred i nazad da bi mogli da idu na pravcu sa dosta slabijim motorom SUS nego sada.
Sada su bolidi velicine limuzina tipa S klasa. Bas ga preterase. Kada se bolid vidi izbliza nestvarno veliko deluje.
Sada su bolidi velicine limuzina tipa S klasa. Bas ga preterase. Kada se bolid vidi izbliza nestvarno veliko deluje.
Koliko se secam bolidi su bilo 180cm od '98 do '16, pre toga su bili iso 200cm.iceman036 wrote: Sun May 26, 2024 7:39 pm Koliko ja znam, a znam malo, F1 je bila siroka oko 180cm ranije a sada je 200cm. U svetu gde se gleda svaki milimetar, 200mm razlike je znacajno, pogotovu sa tacke aerodinamike. Mada sto se duzine tice, i ona je uslovljena istom, tako da moramo da sacekamo tu 2026. da vidimo sta predlazu oko toga. A sudeci po nekim informacijama, ni to nije idelano.
Što se tiče udesa u prvom krugu po meni glavni krivac Perez.Jel se lepo vidi na usporenom snimku da gleda u retrovizore i.vidi Da je Magnusen tu i nabija ga u zid.Čak je i Baton kad je video da ovaj panj gleda u retrovizore promenio priču u pogledu krivice.Tu je samo RB izvršio pritisak na Fia pa nije bilo nikakve istrage udesa.Polupaš 3 bolida i niko nije kriv.Kako da ne.
Po meni su obojica krivi. Magnusen nije bio ni pored, a ni iza Pereza u uskom selu staze, nepromišljeno.CAT wrote: Mon May 27, 2024 6:23 am Što se tiče udesa u prvom krugu po meni glavni krivac Perez.Jel se lepo vidi na usporenom snimku da gleda u retrovizore i.vidi Da je Magnusen tu i nabija ga u zid.Čak je i Baton kad je video da ovaj panj gleda u retrovizore promenio priču u pogledu krivice.Tu je samo RB izvršio pritisak na Fia pa nije bilo nikakve istrage udesa.Polupaš 3 bolida i niko nije kriv.Kako da ne.
Perez iz razloga koji si naveo.
Ko je više kriv? Ipak Perez.

Naravno da je širina važna, samo sam izrazio mišljenje da u ovom slučaju dužina ima veći uticaj od širine.iceman036 wrote: Sun May 26, 2024 7:39 pm Koliko ja znam, a znam malo, F1 je bila siroka oko 180cm ranije a sada je 200cm. U svetu gde se gleda svaki milimetar, 200mm razlike je znacajno, pogotovu sa tacke aerodinamike. Mada sto se duzine tice, i ona je uslovljena istom, tako da moramo da sacekamo tu 2026. da vidimo sta predlazu oko toga. A sudeci po nekim informacijama, ni to nije idelano.
Prvo, treba preteći vozilo dužine 5.63m, to je dugačko kao gliser. Onda trebaš svoj auto od 5.63m da ugaviš ispred protivnika, pre sledeće krivine. Ludo.
Uz to, dužina vozila pozitivo utiče na stabilnost, što ne želimo da gledamo, želimo da vidimo kako se vozač "bori" sa vozilom, kako ga kroti.
