Page 21 of 26
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 8:41 pm
by gjoko-mkd
DzonyDLG wrote: Sun Mar 20, 2022 12:10 pm
Onako laički gledano, nije mi baš najjasnije kako Mercedesovi bolidi imaju najveći otpor na pravcima a najtanju šasiju imaju na gridu. S' preda kada se uporedi njihov bolid sa ostalima, izgleda kao čačkalica. Šta to na njihovom bolidu stvara otpor?
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 8:43 pm
by Zan Tod
Ako se izuzme RB i njihovi problemi danas, mislim da bi Mercedes bio daleko daleko daleko zabrinutiji od njih. Pre SC-a su zaostajali preko pola minuta za Ferrarijem, a gubili su izmedju 0.6 i 0.9 sekundi po krugu na bilo kojim gumama. Plus, izgleda da Mercedes ove godine jede gume za razliku od Ferrarija.
Inace, trka za uzivanje (ako se izuzme problem na kraju sa bikovima). Dobra borba, cista izmedju Maxa i Leclera. Haas i Alfa takodje su impresionirali. Mercedes i McLaren su podbacili mnogo.
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 8:45 pm
by zamlatuljko
maverick wrote: Sun Mar 20, 2022 1:00 pm
gjoko-mkd wrote: Sun Mar 20, 2022 10:12 am
Bez ikakvih promena u samom motoru, E10 gorivo smanjuje snagu za 60 Ks. Sa prepravkama(ugao ventila, način palenja...) razlika pada na oko 20 Ks. Ferari i Honda su uspeli sve to nadoknaditi i biti ili na nivou 2021-ve, ili iznad toga u snazi motora
Izleda da Mercedes nije pokupio sve konje koje su pobegle iz štale.....
Ово су само обичне претпоставке и ништа више....
Nisu pretpostavke timovi su jesenas rekli da sa e10 gube dosta. Onda bila tisina i amus preneo da je sel dobacio ferariju novu mesavinu gde su skoro nadoknadili sve izgubljeno zbog e10.
Trenutno je meckin motor slab(slabiji od konkurencije)
W13 ne ide , imaju drag, imaju porpoising.
I da srese drag i porposinig nece moci daleko dogurati jer je motor slabiji.
Kako objasnjavas ostala tri tima sa mercedesovim motorom a razlicitm aero filozofijama zakucani za dno.
23 trke duga je sezona verujem da ce mecmrcedes pronaci reaenje ali da li ce biti za titulu nisam siguran.
Da je Meklaren zavrsio visoko, a aston i vili bili mnogo bolji. Onda bih rekao Mercedes ima problem sa podom i dragom.
Na gradskim stazma mecka moze biti veoma dobra, u sporim krivinama su egal ili brzi od ferarija.
Naravno Toto nece reci motor je slab jer ima ugled komoanije iznad sebe.
VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 8:59 pm
by ja2631
Svaka cast za ferari, vratiti se posle teške dve godine sa duplom pobedom nije mala stvar.
Samo da ne bude kao 2017. I 2018. Kada su na pocetku sezone bili konkurentni i onda ih je mercedes prestigao u razvoju. Red Bull očekujem u borbi za pobedu i sledeće nedelje jer ovo danas nije bio neki problem sa motorom već sa pumpom za gorivo koju od istog proizvodjaca dobijaju svi timovi, tako da je ovo moglo svakome da se desi. A mercedes očekujem da bude u borbi već od španije jer sigurno neće dozvoliti da cele sezone imaju ovoliki zaostatak za RB-om i ferarijem.
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 9:02 pm
by gjoko-mkd
Evo direkne izjave Toeto-a da je i motor u pitanju oko gubitka performansama...
Our deficits in the chassis area are bigger than those in the engine
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 9:31 pm
by mercedes-amg///
#AMuS reports that Ferrari has the strongest PU now. Rumors in the paddock say that they have more power than last year despite the switch to E10 fuel. Both Honda & Mercedes lost performance compared to last year. Renault also improved but they had a bigger gap to overcome.
#AMuS The Red Bull engineers calculated that they were on average three tenths slower than Ferrari in Bahrain. Ferrari drove with more downforce because they can afford it with their engine power. Red Bull paid for smaller wings with more tyre deg.
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 9:31 pm
by gjoko-mkd
Očito su preforsirali bolid....
On motorsport.it they say that an engineer from a team (but they dont say what team) are saying that the Honda engines got too hot and that caused a highes consumption of fuel. It is that the case I wont believe what Marko is saying that it is an easy fix. It is about packaging and the way the engine is working at the limit.
,,Tra qualche ingegnere di squadre avversarie c’è però un sospetto in merito alla causa che ha bloccato le due Red Bull, ed è un consumo anomalo di carburante. Non sarebbe imputabile ovviamente ad un ritmo di gara più intenso del previsto, ma ad un potenziale surriscaldamento che potrebbe aver alterato il consumo di benzina."
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 9:45 pm
by gjoko-mkd
Neki kažu da je Lekler pametno punio baterije na startno-ciljnu ravninu(i bio sporiji), da bi napao sa 4-te krivine sa punom baterijom....
ako je tako, vrlo pametno...
Apparently Leclerc might have saved a bit of battery on the main straight, to use it in his attack at T4; this made look the DRS of Verstappen more powerful, it might have been a voluntary strategy of Leclerc.
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 9:58 pm
by ja2631
Videcemo neko realnije stanje stvari u australiji, tada ćemo znati ko je stvarno najbrži.Ferari je u Bahreinu pobedjivao i kada nije bio najbrži. Dok će u Dzedi sve ekipe koje su sada ispred probati da iskoriste prednost koju imaju dok ostali timove ne rese probleme.
Re: VN Bahreina 18.-20.03.2022.
Posted: Sun Mar 20, 2022 10:02 pm
by Dzoni
Ima li neko analizu ili bar procenu gde su po perfomansama motora međusobno proizvođači? Honda je jasno slabija od Ferarija ali koliko?
Alpina je delovala slabo na startu (prošle godine obrnuto) da li ie razlog pogonska jedinica, gde je u odnosu na Merc?
Honda deluje kao druga po moći rekao bih?