VN Australije 08.-10.04.2022.

User avatar
rajs41
Posts: 4273
Joined: Mon Mar 07, 2022 7:19 pm
Image
Zvanično ime: FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX 2022 (Melburn)
Lokacija: Melbourne Grand Prix Circuit, Melburn, Australija
Datum: 8.-10. April 2022.
Broj krugova: 58
Dužina staze: 5.280 km
Dužina trke: 307.574 km
Broj trka: 35
Prva trka: 1985.
Najviše pobeda: Michael Schumacher /4/ McLaren, Ferrari /12/
Satnica:
Petak 08.04.2022.

Prvi trening: 05:00 -06:00
Drugi trening: 08:00 – 09:00
Subota 09.04.2022.
Treći trening: 05:00 – 06:00
Kvalifikacije: 08:00 – 09:00
Nedelja 10.04.2022.
Trka: 07:00

Image
Više o stazi
https://pole-position.rs/vn-australije/
Pirellijev odabir guma:
Image
Image
Nelinjo
Posts: 151
Joined: Mon Mar 14, 2022 10:02 am
Konfiguracija staze je promijenjena i gotovo da je svaka krivina dozivljela izmjene. Staza je sad dosta brza
User avatar
apricotspree
Posts: 361
Joined: Thu Mar 10, 2022 12:27 pm
Najveca promena je to sto su izbrisali krivinu 9/10
User avatar
apricotspree
Posts: 361
Joined: Thu Mar 10, 2022 12:27 pm
Mecka najavila novi pod i novo zadnje krilo, s tim da je upitno da li ce krilo stici da bude gotovo u proizvodnji do same trke.
Ocekujem da ce Ferari ovde imati prednost u odnosu na RB. Mislim da ih je izbor DF levela za proslu trku kostao pobede i da su oni jos uvek bar 2 desetinke ispred RB-a.
Interesuje me da li ce Perez nastaviti u istom, odlican je u Q.
Dolazi Fetel, pa da vidimo kakav je taj AM.
Meklaren ide uzlaznom putanjom, cini mi se da oni imaju dosta tempa kao i Mecka, ali pocetni neki gremlini su ih bacili na zacelje, 4. tim su sigurno.

Da li ce Latifi da se skuca i ovu trku?

Alpina ce za razliku od prosle trke ovde imati problema, tako da ocekujem Haas (Kmag) i Botu da udju u top 10 zajedno sa Meklarenima.
Nelinjo
Posts: 151
Joined: Mon Mar 14, 2022 10:02 am
apricotspree wrote: Mon Apr 04, 2022 6:46 am Najveca promena je to sto su izbrisali krivinu 9/10
skoro sve krivine su po malo prepravljene radi ubrzavanja staze! sad ce to biti super brza staza, potpuno drugacija od one na koju smo navikli! i ranije je snaga motora bila bitna, sad ce biti jos bitnija! :formula:
Cp6uH
Posts: 7
Joined: Tue Mar 08, 2022 9:21 am
Image

Nova staza izgleda ovako
User avatar
apricotspree
Posts: 361
Joined: Thu Mar 10, 2022 12:27 pm
Nelinjo wrote: Mon Apr 04, 2022 8:14 am
apricotspree wrote: Mon Apr 04, 2022 6:46 am Najveca promena je to sto su izbrisali krivinu 9/10
skoro sve krivine su po malo prepravljene radi ubrzavanja staze! sad ce to biti super brza staza, potpuno drugacija od one na koju smo navikli! i ranije je snaga motora bila bitna, sad ce biti jos bitnija! :formula:
Ranije snaga motora nije bila toliko bitna, seti se samo Mecke koja bi zaglavila iza RB-a, mislim 2017 ili 2018 sezona, brzi si, ali ne mozes da preteknes, cudna konfiguracija, plus tadasnji bolidi teski za pracenje.

Ova nova konfiguracija mi se cini vise trkacka :pobeda:
User avatar
gjoko-mkd
Posts: 191
Joined: Mon Mar 07, 2022 10:56 pm
Ova konfiguracija staze manje odgovara Ferariju, jer je manje ,,stop and go,, šikana gde je Ferari najjači. Šuška se da Ferari ima neku inovaciju u ,,inlet plenum,, deo motora. Znamo da je već Honda uvela usis sa varijabilnim dužanama usisa sa povlačenjem cevi jednu unutar drugu nešto sliučno kao teleskop, ali izgleda da je Ferari išao korak više...

jače poteže na izlaski iz šikanama, a to nije na uštrb max snazi motora...
''The Scuderia's engine showed great acceleration qualities out of the corners, enhancing the excellent traction of the F1-75, while not giving up maximum power values. Observers wonder how it is possible that the Ferrari power unit is efficient both below and above: there is not only one answer, but one of the innovative aspects concerns the intake system: inside the box there are ducts with variable geometry rather long and if you look upstream of the plenum you can see a sort of ... carbon "snake" that appeared for the first time on 066/7. These are composite pipes that are not part of the approved engine and that can be modified both in the design and in the length, to “tune” the 6-cylinder according to the characteristics of the track where the Ferrari goes to race. It should not be surprising, therefore, the readiness of the Cavallino unit which will have an adaptability to the different circuits of the world championship.

Before closing one last important note: several press outlets have indicated that the 066/7 is an engine converted to the separation of turbo from compressor, following a concept launched by Mercedes in 2014 and taken up over time first by Honda and now also by Renault. That's not true, Ferrari architecture has remained classic. Even if the choices adopted are innovative ...''
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... o/9516693/
Nelinjo
Posts: 151
Joined: Mon Mar 14, 2022 10:02 am
apricotspree wrote: Mon Apr 04, 2022 10:48 am
Nelinjo wrote: Mon Apr 04, 2022 8:14 am
apricotspree wrote: Mon Apr 04, 2022 6:46 am Najveca promena je to sto su izbrisali krivinu 9/10
skoro sve krivine su po malo prepravljene radi ubrzavanja staze! sad ce to biti super brza staza, potpuno drugacija od one na koju smo navikli! i ranije je snaga motora bila bitna, sad ce biti jos bitnija! :formula:
Ranije snaga motora nije bila toliko bitna, seti se samo Mecke koja bi zaglavila iza RB-a, mislim 2017 ili 2018 sezona, brzi si, ali ne mozes da preteknes, cudna konfiguracija, plus tadasnji bolidi teski za pracenje.

Ova nova konfiguracija mi se cini vise trkacka :pobeda:
Hamilton i Merc su 7 puta uzeli PP u hibrid eri. Nisu pobjedjivali zbog drugih stvari. A imali su najjači motor. Ova konfiguracija će prirediti show zbog 4 DRS zone i mislim da će biti mnogo udesa na stazi iz tog razloga. Tako da... ocekujte SC, VSC, pa možda i neki Red Flag! Ne znam koliko je pametno uskoj (neznatno prosirena) ubrzanoj stazi dodati 4 DRS zone! Nadam se da nisam u pravu, ali sve mi mirise na takav scenario!
Nelinjo
Posts: 151
Joined: Mon Mar 14, 2022 10:02 am
gjoko-mkd wrote: Mon Apr 04, 2022 8:03 pm Ova konfiguracija staze manje odgovara Ferariju, jer je manje ,,stop and go,, šikana gde je Ferari najjači. Šuška se da Ferari ima neku inovaciju u ,,inlet plenum,, deo motora. Znamo da je već Honda uvela usis sa varijabilnim dužanama usisa sa povlačenjem cevi jednu unutar drugu nešto sliučno kao teleskop, ali izgleda da je Ferari išao korak više...

jače poteže na izlaski iz šikanama, a to nije na uštrb max snazi motora...
''The Scuderia's engine showed great acceleration qualities out of the corners, enhancing the excellent traction of the F1-75, while not giving up maximum power values. Observers wonder how it is possible that the Ferrari power unit is efficient both below and above: there is not only one answer, but one of the innovative aspects concerns the intake system: inside the box there are ducts with variable geometry rather long and if you look upstream of the plenum you can see a sort of ... carbon "snake" that appeared for the first time on 066/7. These are composite pipes that are not part of the approved engine and that can be modified both in the design and in the length, to “tune” the 6-cylinder according to the characteristics of the track where the Ferrari goes to race. It should not be surprising, therefore, the readiness of the Cavallino unit which will have an adaptability to the different circuits of the world championship.

Before closing one last important note: several press outlets have indicated that the 066/7 is an engine converted to the separation of turbo from compressor, following a concept launched by Mercedes in 2014 and taken up over time first by Honda and now also by Renault. That's not true, Ferrari architecture has remained classic. Even if the choices adopted are innovative ...''
https://it.motorsport.com/f1/news/f1-fe ... o/9516693/
Ferrari ce biti pravi kad se zalijepi za asfalt! Ako dodje do toga, misljenja sam da im ni Red Bull vise neće moći nauditi... desice se nešto slično kao sa Mercedesom, barem što se tiče ove sezone. Vjerujem da će riješiti problem poskakivanja vrlo brzo, a do tada, biće cupavo svaku trku. :D u stvari, Verstappen će disati za vratom Lecu sa 330 na sat! 😀
Post Reply