Testiranje - Bahrein 10.3. - 12.3.2022.
- BreadandButter
- Posts: 173
- Joined: Mon Mar 07, 2022 10:52 pm
Ovo sam i ja rekao, nekako mi je ruzan, drugaciji ali i ruzan, a kad je ruzno retko kad je i brzo, al ko zna.Puž wrote: Thu Mar 10, 2022 10:10 am Ne navijam za Ferari ali Lekler se ocigledno igra sa ovim autom, Mecka opet leti na sve strane kroz krivine, oni su se definitivno zaigrali sa dizajnom, sve karte su bacili na pod koji sam ne moze da nadoknadi nedostatak gornjeg dela i bokova. I Wilijams deluje bolje od Mecke. Ima jedna istina - skladan i vizuelno lep bolid ima sansu da bude dobar, ruzan bolid definitivno ne moze da bude dobar. Trenutno Mecka daleko od lepog, mada o ukusima ne vredi raspravljati
- apricotspree
- Posts: 361
- Joined: Thu Mar 10, 2022 12:27 pm
Nadam se samo da Ferari ne radi glory runs, da bi ukrasili naslovne strane i da taj auto zaista moze da se bori iz vikenda u vikend za pobede.
Red Bul mi je bio extrem, ali Mecka je sve podigla na novi nivo. Videcemo, ne mora da znaci ako su suzili bokove da ce dobiti na brzini.
Red Bul mi je bio extrem, ali Mecka je sve podigla na novi nivo. Videcemo, ne mora da znaci ako su suzili bokove da ce dobiti na brzini.
- Sejo #95-B
- Posts: 20
- Joined: Tue Mar 08, 2022 3:33 pm
Meni se cini da je potrebno da se ponovo uvede aktivno vešanje, zbog poskakivanja bolida.
Generalno gledano, svi timovi izgledaju odlično i verovatno se trude da sakriju svoje prave performanse.
Lično bih voleo da su brži od bolida iz 2019... Nosevi su stvarno previsoki za F1.
Generalno gledano, svi timovi izgledaju odlično i verovatno se trude da sakriju svoje prave performanse.
Lično bih voleo da su brži od bolida iz 2019... Nosevi su stvarno previsoki za F1.
Manje priče,više posla. 

U pravu si, nosevi jesu previsoki ali je F1 time uglavnom pokusala da resi problem prianjanja pri ulasku u "prljav vazduh" i moguce je da ce zbog toga biti manje "nervozni" pri pracenju drugih kroz krivine, mada, kad pogledam podove i koliko su spusteni, pitam se kako ce se ceo auto ponasati u tim situacijama a ne samo prednji kraj. E sad ako je suditi po nekim slikama ceo genericki model je osmisljen tako da zadnji deo izbacuje vrtlozni vazduh prilicno visoko iznad vozila koje se nalazi iza, mada pitanje je kako ce to u praksi izgledati.Sejo #95-B wrote: Thu Mar 10, 2022 2:05 pm Meni se cini da je potrebno da se ponovo uvede aktivno vešanje, zbog poskakivanja bolida.
Generalno gledano, svi timovi izgledaju odlično i verovatno se trude da sakriju svoje prave performanse.
Lično bih voleo da su brži od bolida iz 2019... Nosevi su stvarno previsoki za F1.

