Page 2 of 6

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sat Jun 14, 2025 7:32 am
by rajs41
Meklaren doneo novu verziju prednjeg krila koja je dobila naziv “sirenin rep”
Image

https://pole-position.rs/meklaren-doneo ... renin-rep/

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sat Jun 14, 2025 7:59 am
by rajs41
FIA suspendovala sudiju Derika Vavrika zbog neovlašćenih komentara
Image

https://pole-position.rs/fia-suspendova ... komentara/

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sat Jun 14, 2025 9:23 pm
by rajs41
Rasel u samom finišu kvalifikacija stigao do pol pozicije za VN Kanade
Image

https://pole-position.rs/rasel-u-samom- ... vn-kanade/

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sun Jun 15, 2025 12:29 am
by AlexPb
Ne pratim baš sve vesti redovno, pa bi voleo da mi neko objasni kako su "žute" gume postale brže od "crvenih".
Čestitke Raselu i Alonsu.

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sun Jun 15, 2025 6:35 am
by zarko.s.
Alonso: Cilj je da se održimo u prvih deset

Image

https://pole-position.rs/alonso-cilj-je ... vih-deset/

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sun Jun 15, 2025 6:36 am
by zarko.s.
Ferarijevi vozači ciljaju podijum u Kanadi

Image

https://pole-position.rs/ferarijevi-voz ... -u-kanadi/

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sun Jun 15, 2025 6:41 am
by zarko.s.
Pomešani utisci u Meklarenu posle kvalifikacija u Montrealu

Image

https://pole-position.rs/pomesani-utisc ... montrealu/

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sun Jun 15, 2025 6:42 am
by zarko.s.
Verstapen se nada dobrom trkačkom tempu

Image

https://pole-position.rs/verstapen-se-n ... kom-tempu/

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sun Jun 15, 2025 6:47 am
by zarko.s.

Re: VN KANADE 13.-15.06.2025.

Posted: Sun Jun 15, 2025 6:54 am
by zarko.s.
AlexPb wrote: Sun Jun 15, 2025 12:29 am Ne pratim baš sve vesti redovno, pa bi voleo da mi neko objasni kako su "žute" gume postale brže od "crvenih".
Čestitke Raselu i Alonsu.
Nisu postale brže. U ovom slučaju su to prosto dve najmekše komponente koje Pireli ima za ovu godinu - C5 i C6

Razlika u performansama između njih je praktično nepostojeća. Ovu C6 niko živ nije ni testirao u Bahreinu. Možda samo Vilijams. Ne sećam se više.

Uglavnom, pretpostavka je da će na nekim stazama i na nekim bolidima tvrđa C5 bolje držati tokom jednog kvalifikacionog kruga i na taj način premostiti tu malu razliku u performansama između dve komponente pošto će C6 brže da se troši možda malo popusti u poslednjem sektoru. Ali ne važi isto pravilo za svaki tim pošto je i proces zagrevanja drugačiji. Tako su neki odlučili da ostanu uz C6 jer su smatrali da je za njih to prosto bolja opcija. I verovatno i jeste tako.