VN BAHREINA 29.02.-02.03.2024.

User avatar
zarko.s.
Site Admin
Posts: 1021
Joined: Mon Mar 07, 2022 7:00 pm
Location: Belgrade
Contact:
Ja mislim da su Mercedesovi bolidi bili znatno ”neutralniji”. Zato je i bilo dobrog trka ja između Hamiltona i Rosberga.

Zato kažem u ovakvim uslovima u Red Bullu Verstappenu može da se suprotstavi samo neko ko vozi tačno kao on. Perezu nema pomoći ako ne naprave neki upgrade koji će biti namenjen baš za njega. Već na testu se videlo da to ništa ne valja u Perezovim rukama, a tu je vozio bez pritiska.
CAT
Posts: 351
Joined: Tue Mar 08, 2022 8:05 am
Pa njima.je ovo sasvim dovoljno od Pereza.Imali smo prošle sezone dobar početak Pereza i kako je tim gledao na to kao da Maxu preti neko ko ne vozi za njih.
Posle toga sve okrenuli ka Maxu i dobili smo onakvu sezonu ne viđenu do sada.
iceman036
Posts: 37
Joined: Tue Jul 11, 2023 9:52 am
Kljucna rec je balans - RB to ima a ostali nemaju. Evo kako bi po meni to bilo - Maks ima stil voznje koji vise odgovara filozofiji trenutnog bolida a Perez je vise old skul vozac pa zahteva promene koje slabe taj izbalansirani paket. Niko nije uspeo kao RB pa cak ni Mercedes u svojoj dominaciji da ovako tretira gume kao RB da na njima "visi" a ne da ih gura u podlogu. Ko je igrao Twisted Metal seca se lika koji je izmedju dva tocka - e to je RB danas samo sa 4. Njihov motor je nije ni najjaci ni najbolji ali je najizbalansiraniji sa sasijom u svakom smislu. Setimo se samo pocetka milenijuma - BMW je imao najjaci motor, Meklaren mozda bolju aerodinamiku od Ferarija ali je Ferari bio najizbalansiraniji od svih. Sumaher je to radio kao danas Maks, bolid krojen prema njemu i stilu voznje koji je imao i to je to. Usput, da se ne lazemo, englezi su za trkacku aerodinamiku i dalje zakon, italijanima svaka cast za motore ali su stvarno dileje za neke stvari i morace da se proguta ponos i da se prevazidje govorna barijera ako zele da napreduju na polju aerodinamike. Dalje, Lekler mora da se odluci sta je ove godine - lider ili vozac za borbu za pobede jer od titule nema nista. Njega ce Hamilton sledece godine da masakrira, i on ce otici u muzicke vode i postace poznatiji od Tejlor Svift. Sada mu je sansa da se spremi za sledecu sezonu. Odmogao je maksimalno i timu danas, imao je problem sa kocnicama, nije hteo da se skloni pa ga je Sainc dva puta obisao. Karlos vozi i na testu i na trci rastereceno, zna svoj kraj i gleda da ode sa sto vecim ucinkom.
O Alonsu i Aston Martinu par reci - Meklaren ih je pojeo danas i tek ce da ih jede ako ovako nastave, Noris je imao tempo da pojede i Rasela ali i malo vremena i gume nisu mu to dozvolile.
Juki je u pravu milion posto danas, imao je Magnusena na nisanu a Rikarda necu da komentarisem - Liam je bolje resenje za VisaCashNismoRedBulAliJesmoRejsingBulja.
Alpin - ne znam, video sam na netu da su vec neki ljudi podneli ostavke na svoja radna mesta i da im se ne pise dobro.
Ostali - Haas i Zaudi sa Vilijamsom - nista vredno pomena.
Razlika izmedju onoga sto je dostupno javnosti i prave zive telemetrije nije velika do 2 procenta ali ono sto se vidi sa prave F1 telemetrije je mnogo vise podataka od CAN linija sa bolida i senzora i dosta toga. I u tim detaljima je djavolcic koji moze neke stvari da kaze kao recimo 2017. na VN Evrope kada je Hamilton kocio sa MGU-K ispred Fetela i ovaj posle ga malo cukno sa boka iz besa.
User avatar
DzonyDLG
Posts: 25
Joined: Sun Mar 20, 2022 11:58 am
Videh na brzinu neke insinuacije po netu da Karlosa niko nije dočekao iz tima posle trke, je l' to tačno? Nemam vremena da istražujem.
Image
User avatar
zarko.s.
Site Admin
Posts: 1021
Joined: Mon Mar 07, 2022 7:00 pm
Location: Belgrade
Contact:
Naravno da nije tačno. Twitter, na kom je snimak iz prenosa objavljen je grozno i otrovno mesto gde svaka budala moze da piše šta hoće.
Na tom mestu gde su Sainz i Perez parkirali bolide nije bilo ni mesta da ih bilo ko čeka. Tu su stajali samo mehaničari (svih timova) sa onim duvaljkama i ostalom post-race opremom i zvanični fotograf tima. Fotograf je jedini imao pristup zoni gde su bili bolidi i on se naravno pozdravio sa Carlosom. Mehaničari su pušteni tek nakon što su se vozači sklonili.
Ostatak ekipe je bio sa mehaničarima Red Bulla ispod podijuma 10-15m dalje. Ali jbg, neko voli da truje po twitteru, pa je tako objavio snimak na kojem deluje kao da stvarno nigde nema nikog.
User avatar
Renault Terminator
Posts: 343
Joined: Tue Mar 08, 2022 7:50 am
Location: Linz,Austria
Renaultu bi bilo najbolje da se kao fabrički tim povuče iz F1 i ostanu samo dobavljači motora ako neko od timova bude htio njihove motore.Ovo stvarno dalje nema smisla,nemaju inženjere,nemaju vozače i na kraju nemaju ni auto.Brate dragi spakujte kofere i paljba iz F1,nemojte brukati više slavno ime u F1.
Image
CAT
Posts: 351
Joined: Tue Mar 08, 2022 8:05 am
Pa zato se sad i zovu Alpine da ne brukaju ime Renault.
Znali su oni odavno kako će sve ovo da izgleda.
NenadNR
Posts: 15
Joined: Sun Mar 27, 2022 5:33 am
Ostali timovi su odavno svesni da po ovim pravilima neće moći da dostignu Red Bull tako da su većinu resursa prebacili za razvoj bolida za 26-tu. Biće tu izgleda aktivne aerodinamike da bi bolidi mogli da postignu zadovoljavajuće brzine na pravcu sa znacajno slabijim motorom SUS. Tu će verovatno RB da bude opet najbolji. Jedino se možemo nadati da neće napraviti i najbolju pogonsku jedinicu s obzirom da prvi put sami sve prave.
CAT
Posts: 351
Joined: Tue Mar 08, 2022 8:05 am
NenadNR wrote: Sun Mar 03, 2024 10:08 am Ostali timovi su odavno svesni da po ovim pravilima neće moći da dostignu Red Bull tako da su većinu resursa prebacili za razvoj bolida za 26-tu. Biće tu izgleda aktivne aerodinamike da bi bolidi mogli da postignu zadovoljavajuće brzine na pravcu sa znacajno slabijim motorom SUS. Tu će verovatno RB da bude opet najbolji. Jedino se možemo nadati da neće napraviti i najbolju pogonsku jedinicu s obzirom da prvi put sami sve prave.
Da li će i od 2026 pogonske jedinice biti zamrznute za razvoj ili je dozvoljen razvoj kroz sezonu?
NenadNR
Posts: 15
Joined: Sun Mar 27, 2022 5:33 am
Razvoj kroz sezonu neće biti dozvoljen ali će biti dozvoljene promene za sledeću. Postoji u objavljenom pravilniku na FIA sajtu detaljno napisano šta od delova motora SUS će moći biti menjano po sezonama do 2030-te. Najbitnije je da razvoj motora SUS neće biti potpuno zamrznut kao sada. Jedino ima nekih idiotskih ideja koje nadam se neće biti usvojene.
Post Reply