У реалности и се бију корак два даље али не би стали у кадар
VN Australije 08.-10.04.2022.
- Renault Terminator
- Posts: 343
- Joined: Tue Mar 08, 2022 7:50 am
- Location: Linz,Austria
Поента сигурносног аута је да иде споро, а опет довољно брзо како би се уклонили остаци разлупаног болида или пак исти уклонио на сигурно место, а не да лете по стази...која је онда сврха тог СА, ако ће ићи тек нешто спорије од Ф1 аута?!
“If a person has no dreams, they no longer have any reason to live.”
- Interceptor
- Posts: 316
- Joined: Mon Mar 07, 2022 8:29 pm
Ali opet mora ići dovoljno brzo da se pneumatici ne ohlade previše a ima još komponenti kao što su kočnice i.t.d. koji se hlade a na to su se ovde žalili.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Ali to je onda vec problem bolida a ne SC - jos na pocetku sezone se spekulisao da niskoprofilni 18" pneumatici nisu tako laki za zagrevanje. Takodje se govorilo da je hladjenje kocnica problem i bez SCa i da je Meklaren imao mnogo problema da ohladi iste u trci. Pireli je po ko zna koji put promenio smesu i eto jos jedne otezavajuce okolnosti po zagrevanje guma. A Mercedes je to najbolje opisao time da kada spuste bolid, em poskakuju em trose gume preterano.