gjoko-mkd wrote: ↑Wed May 11, 2022 1:14 pm
VPŠ( oni koji su studirali nekada, znaju šta je ovo).....vaša poslednja šansa
testiraće se nova aerodinamika...
#Ferrari update: # F175 will carry out its second filming day on Friday in Monza, an interesting verification on aerodynamic configurations possible
Ma ništa od ove sezone! RB od testiranja iz 3 poteza ubrzao bolid više od sekundu po krugu. Ferrari ne zna dje će... treba fokus prebaciti na 2023. To su kazali i to upravo čine...
Ако после две сезоне фокусирања на 2022 опет крену на фокусирање за 2023 стварно треба да расформирају тим
Treba sačekati da se vide prava unapredjenja ( ako naravno ne krenu u pogrešnom pravcu). RB je skoro pa ispucao bonuse i potrošio većinu budžeta a Ferari još ganja osnovnu verziju. Pitanje je samo dali će novi delovi unaprediti dovoljno bolid ili ne daj bože unazaditi što im realno nebi bilo prvi put.
"SF-23: problem ravnoteže, odnosno balansa, povezan je s nivoom opterećenja i razmakom od tla, aerodinamičke nadogradnje dolaze uskoro.
Tokom ova tri dana testiranja, tehničari na stazi Shakir proveli su neke prilično ekstremne testove u smislu krutosti vješanja, udaljenosti od tla, itd… . Takozvano 'skeniranje' tada je počelo uroditi plodom, sugerišući koje su najbolje opcije za dobru osnovnu postavku kako bi novi Ferrari SF-23 bio najbolji. Izvor nam je potvrdio da je Ferrari SF-23 povećao visinu kako bi ograničio štetno poskakivanje. Nije idealan, ali prilično konzervativan pristup koji se očekuje da će biti puno agresivniji do slobodnih treninga. Automobil sigurno može biti puno brži od F1-75, no čini se da je teže doći do krajnjih granica zbog aerodinamičkog ograničenja na prednjem dijelu koje su otkrili tehničari. Automobil je patio od podupravljanja, naročito sa slabijim prijanjanjem zbog viših temperatura na stazi. Nešto neočekivano što je Leclerca stavilo u veće poteškoće nego Sainza. Ograničenje koje treba ispraviti za aerodinamičare; dugi razgovor između Leclerca i Davida Sancheza ticao se ove nelagode.
Najpozitivniji čimbenik, s druge strane, povezan je s povećanjem učinkovitosti, koje je bilo značajno. Prema jednom protivničkom inženjeru, GPS Ferrarija SF-23 pokazao je da je potencijalno brži od F1-75 za 10 km/h pri istom opterećenju. Suprotno 2022., stoga je moguće da ćemo vidjeti SF-23 u boljem stanju u Jeddai nego u Bahreinu. U međuvremenu, novo stražnje krilo - s većom potisnom silom - biće dostupno za sledeci vikend, prednje s ažuriranim dizajnom elemenata očekuje se da će stići do Melbournea..."
Na stazu novi bolid puno bolje se ponaša. Na izlazu iz sporih krivina je to sasvim očigledno da bolje ubrzava i to se vidi čak i na ovom video sa lošim kvalitetom
Po meni vidi se da je negde pola sekunde razlike u korist novog bolida.
Mislim da brzina u jedan krug neće biti problem, još da se može to uraditi i na trkačkom tempu(u šta sumljam...biće bolje od lani,ali ne dovoljno).....
Za sada deluje kao dobra osnova za unapredjenje, ali pitanje je kako ce se bolid ponasati sa promenom mase, koja je za Ferari uvek bila kriticna. Tacno je da manje jedu gume ali za dalje napredovanje je potrebna druga promena, jos spustanja tezista jos dosta rada na aerodinamici koja se golim okom vidi da nije za sada bas efikasna. No, mesta za poboljsanje ima, a ako Sainc kaze da je bolid OK, kao i Lekler onda mozemo da ocekujemo nesto. A sledece godine - ne zanimaju me uopste.