I meni deluje da je RB klasa iznad al se ne bi usudio da progniziram poredak.Možda
RB
Ferrari
Merc
Pa iza njih borba AM -Alpine možda Mclaren .Na kraju Alfa tauri i Willijams
TESTIRANJE - BAHREIN 23.3. - 25.3.2023.
А зашто би напуштали Ф1. Ферари већ годинама нема предност при промени правила, па је ту, а он је да те подсетим у ствари Ф1, једини тим од првог дана да је ту, добро и Мекларен и Вилијамс су поред њега једини тимови који су дуги низ година, остали дођу, оду, нестану. А ферари је ту и због тога колико год да ми нису драги, они су заслужили да добију коју титулу за своја правила урпаво јер су ту све ове године. Али нажалост није тако и онај који највише кмечи, прети о изласку је опет добио своја правила, да поставља рекорде и слично.
Ја сам знао чим су правила измењенда да Мерцедс престаје да буде доминантан што је и нормално, али сам се надао да ће управо ферари исплвати и бити тај који ће бити први а не РБ, међутим добили су они ту привилегију, после јелте оне у Дубаију годину пре тога...Ф1 је била труба, сад је постала дно дна...јер као што рекох, онај који је највише заслужио није добио ништа, за све ове године од 2007...СРАМОТА...
“If a person has no dreams, they no longer have any reason to live.”
- Interceptor
- Posts: 316
- Joined: Mon Mar 07, 2022 8:29 pm
Mislio si Tod a ne Briatore?
Sent from my M2006C3MII using Tapatalk
Sent from my M2006C3MII using Tapatalk
Ljudi, meni se čini da u Ferariju uglavnom rade Italijani na vodećim pozicijama? Možda to nije dovoljno, možda bi trebali da probaju da dovedu neke strane inženjere, šefove i slično? Možda nisam dobro formulisao. Ja se ne sećam kako je bilo u zlatno doba sa Šumijem, da li su i tada pored Brona i Toda radili italijani ili su stranci dominirali ekipom?
tifoso_SF wrote: ↑Mon Feb 27, 2023 12:39 am Ljudi, meni se čini da u Ferariju uglavnom rade Italijani na vodećim pozicijama? Možda to nije dovoljno, možda bi trebali da probaju da dovedu neke strane inženjere, šefove i slično? Možda nisam dobro formulisao. Ja se ne sećam kako je bilo u zlatno doba sa Šumijem, da li su i tada pored Brona i Toda radili italijani ili su stranci dominirali ekipom?
Било је доста странаца.После су жабари преузели и од 2007 прђење у чабар,пропуштање прилика,перодично шутирање возача и шефова тима а суштина се не мења.
"SF-23: problem ravnoteže, odnosno balansa, povezan je s nivoom opterećenja i razmakom od tla, aerodinamičke nadogradnje dolaze uskoro.
Tokom ova tri dana testiranja, tehničari na stazi Shakir proveli su neke prilično ekstremne testove u smislu krutosti vješanja, udaljenosti od tla, itd… . Takozvano 'skeniranje' tada je počelo uroditi plodom, sugerišući koje su najbolje opcije za dobru osnovnu postavku kako bi novi Ferrari SF-23 bio najbolji. Izvor nam je potvrdio da je Ferrari SF-23 povećao visinu kako bi ograničio štetno poskakivanje. Nije idealan, ali prilično konzervativan pristup koji se očekuje da će biti puno agresivniji do slobodnih treninga. Automobil sigurno može biti puno brži od F1-75, no čini se da je teže doći do krajnjih granica zbog aerodinamičkog ograničenja na prednjem dijelu koje su otkrili tehničari. Automobil je patio od podupravljanja, naročito sa slabijim prijanjanjem zbog viših temperatura na stazi. Nešto neočekivano što je Leclerca stavilo u veće poteškoće nego Sainza. Ograničenje koje treba ispraviti za aerodinamičare; dugi razgovor između Leclerca i Davida Sancheza ticao se ove nelagode.
Najpozitivniji čimbenik, s druge strane, povezan je s povećanjem učinkovitosti, koje je bilo značajno. Prema jednom protivničkom inženjeru, GPS Ferrarija SF-23 pokazao je da je potencijalno brži od F1-75 za 10 km/h pri istom opterećenju. Suprotno 2022., stoga je moguće da ćemo vidjeti SF-23 u boljem stanju u Jeddai nego u Bahreinu. U međuvremenu, novo stražnje krilo - s većom potisnom silom - biće dostupno za sledeci vikend, prednje s ažuriranim dizajnom elemenata očekuje se da će stići do Melbournea..."
Problem je podupravljanje, nešto što je RB imao prošle sezone... ali, oni su imali problem najviše zbog tezine bolida... Ferrari ima bolid kojem je problem prednji dio, što u skorije vrijeme nisu imali. Najavljene su nadogradnje u prve 3 trke, pretpostavljam sve do Bakua... dakle, Ferrari je u problemu dok inzinjeri malo bolje ne upoznaju auto, koji je s druge strane ekstremneo brz. Nadajmo se da će već od Bakua auto biti spreman za pobjede... do tada, čini se da će neki podijumi biti puna kapa.
Tokom ova tri dana testiranja, tehničari na stazi Shakir proveli su neke prilično ekstremne testove u smislu krutosti vješanja, udaljenosti od tla, itd… . Takozvano 'skeniranje' tada je počelo uroditi plodom, sugerišući koje su najbolje opcije za dobru osnovnu postavku kako bi novi Ferrari SF-23 bio najbolji. Izvor nam je potvrdio da je Ferrari SF-23 povećao visinu kako bi ograničio štetno poskakivanje. Nije idealan, ali prilično konzervativan pristup koji se očekuje da će biti puno agresivniji do slobodnih treninga. Automobil sigurno može biti puno brži od F1-75, no čini se da je teže doći do krajnjih granica zbog aerodinamičkog ograničenja na prednjem dijelu koje su otkrili tehničari. Automobil je patio od podupravljanja, naročito sa slabijim prijanjanjem zbog viših temperatura na stazi. Nešto neočekivano što je Leclerca stavilo u veće poteškoće nego Sainza. Ograničenje koje treba ispraviti za aerodinamičare; dugi razgovor između Leclerca i Davida Sancheza ticao se ove nelagode.
Najpozitivniji čimbenik, s druge strane, povezan je s povećanjem učinkovitosti, koje je bilo značajno. Prema jednom protivničkom inženjeru, GPS Ferrarija SF-23 pokazao je da je potencijalno brži od F1-75 za 10 km/h pri istom opterećenju. Suprotno 2022., stoga je moguće da ćemo vidjeti SF-23 u boljem stanju u Jeddai nego u Bahreinu. U međuvremenu, novo stražnje krilo - s većom potisnom silom - biće dostupno za sledeci vikend, prednje s ažuriranim dizajnom elemenata očekuje se da će stići do Melbournea..."
Problem je podupravljanje, nešto što je RB imao prošle sezone... ali, oni su imali problem najviše zbog tezine bolida... Ferrari ima bolid kojem je problem prednji dio, što u skorije vrijeme nisu imali. Najavljene su nadogradnje u prve 3 trke, pretpostavljam sve do Bakua... dakle, Ferrari je u problemu dok inzinjeri malo bolje ne upoznaju auto, koji je s druge strane ekstremneo brz. Nadajmo se da će već od Bakua auto biti spreman za pobjede... do tada, čini se da će neki podijumi biti puna kapa.