VN Australije 08.-10.04.2022.
- apricotspree
- Posts: 334
- Joined: Thu Mar 10, 2022 12:27 pm
Nije problem hladjenje kocnica nego zagrevanje. Sto se tice guma, veci je problem to sto su im smanjili temperaturu na kojoj se gume greju dok su u onim cebadima u boxu. Po mom misljenju to je korak u nazad u pogledu bezbednosti. Videlo se da vozaci moraju da voze poprilicno oprezno prvih par krivina dok ne zagreju gume. Zato je i undercut mnogo jaci ove godine.
Kada kazem problem sa kocnicama konkretno mislim na Meklaren koji je imao bas problem sa hladjenjem kocnica u Bahreinu i Saudijskoj Arabiji, i sami su rekli da im je u Australiji neko medjuresenje. E sad, drugi se nisu zalili na to ali zagrejati kocnice u toku SC je problem kada nije bezbedna razdaljina medju bolidima - onda SC treba da ubrza i da se stvori razmak dovoljan za bezbedno manevrisanje.
Bice zanimljivo na stazama koje su za kocnice bas zahtevne kako ce to proci sve.
Bice zanimljivo na stazama koje su za kocnice bas zahtevne kako ce to proci sve.
- mercedes-amg///
- Posts: 46
- Joined: Fri Mar 11, 2022 10:43 am
Da, gumama treba mnogo više vremena nego ranije da se zagreju, zato je FIA ukinula grejače guma.