VN Australije 08.-10.04.2022.

User avatar
apricotspree
Posts: 334
Joined: Thu Mar 10, 2022 12:27 pm
Nije problem hladjenje kocnica nego zagrevanje. Sto se tice guma, veci je problem to sto su im smanjili temperaturu na kojoj se gume greju dok su u onim cebadima u boxu. Po mom misljenju to je korak u nazad u pogledu bezbednosti. Videlo se da vozaci moraju da voze poprilicno oprezno prvih par krivina dok ne zagreju gume. Zato je i undercut mnogo jaci ove godine.
Dzagodan
Posts: 34
Joined: Mon Mar 21, 2022 6:27 pm
Kada kazem problem sa kocnicama konkretno mislim na Meklaren koji je imao bas problem sa hladjenjem kocnica u Bahreinu i Saudijskoj Arabiji, i sami su rekli da im je u Australiji neko medjuresenje. E sad, drugi se nisu zalili na to ali zagrejati kocnice u toku SC je problem kada nije bezbedna razdaljina medju bolidima - onda SC treba da ubrza i da se stvori razmak dovoljan za bezbedno manevrisanje.
Bice zanimljivo na stazama koje su za kocnice bas zahtevne kako ce to proci sve.
User avatar
mercedes-amg///
Posts: 46
Joined: Fri Mar 11, 2022 10:43 am
Da, gumama treba mnogo više vremena nego ranije da se zagreju, zato je FIA ukinula grejače guma. :udri:
Post Reply